Friday, April 29, 2011

Lawak minggu ini

Credit pada beautifulnara.com

tapi serious aku rasa nak gelak guling2. Eh korang tahu tak kita malaysia sekarang selain daripada kepelikan email 50juta 1 malaysia kehape tu. Kita ada perkara pelik yang tak boleh blah aku rasa. Pernah dengar Super Junior? Pernak dengan 2PM? aku rasa kita dah ada clone macam tu.

sat aku tunjuk gambaq sat.



nak tanya. rasa hot ke? rasa geli nak termuntah? rasa nak gelak kuat2? atau berbangga?


 macam gay pon ada dah aku tengok.
Hangpa marah orang tak sokong industri muzik malaysia lah konon. ianya buat aku tanpa berfikir untuk tidak menyokong korang2 artis malaysia ni. Selain daripada tak dapat apa2 pun,  idea macam ni buat aku geli tekak. Orang buat kita tiru. TULAH.

3 comments:

p.e.y.u.z. said...

HAHAHAH.eeewwwwww. sumpah tak selera tengok diorang tu!

erwanzafiq said...

adoi geli nya tengok kpop malaysia ni..ada satu lagi group perempuan tu, kpop jugak..haha apa kejadahnya pakai mcm tu..pelik2 la kan sara..

Mathew Mike said...

sedap ka suara tu?kah2..dah la posing berlagak cam cute2..klu mau pakai terdedah tu, bagi la sasa skit bdn..6 packs la..ni mcm ranting kayu..malu nak tgk..tampal simen ja muka tu..hehe