Sunday, April 3, 2011

Mentaliti 2 : Orang- orang kita



Ambik gambar bini letak kat facebook
orang kata: nak tayang bini ler tuuuuu
-tapi macam mana kalau bini dia tak cantik?

Bawak ferrari menyala, stop kat traffic light..
orang kata: tengok tu nak tayang kayeeeeeee
-tapi macam mana kalau orang tu bawak kete buruk?

Beli makanan tempahan budak2 rumah
orang kata: tengok tu beli barang banyak.. kedarah ke apeee.

Si cantik upload gambar cantik sikit lah.
orang kata: nak tayang muke ler tuuu.

Pakai iphone 4 melintas depan
orang kata: menunjuk dia ade iphooooone (muncung mulut gaya mak senah)

Kalau secantik lisa surihani tersalah cakap pun takpe
Kalau tak berapa nak cantik tersalah cakap sikit kau hentam bertubi2, keluar surat kabo 14 hari

Tajuk entry bertajuk "awek melayu 3gp" lagi tinggi hit daripada "Fadhilat membaca AlQuran"

Kalau kau tak ikut trend
orang kata: ketinggalan zaman

peduli apa orang kata, kalau hidup nak ikut cakap orang je sedangkan kau buat benda yang betul boleh gila satni.


No comments: