Monday, April 25, 2011

ShahGhaz Studio Photoshoot

Setelah berkurap dalam friendlist aku, barulah tiba2 satu pagi terasa hati nak berjalan2 stalk manusia. Biasanya aku click nama2 yang salu ada kat wall aku la. Sebab aku selalu je hilang arah. Ayat last tu taktau kenapa aku nak tulis. HERE! aku berjumpa seorang photographer hebat jugak lah pada aku. Bila aku tengok pictures yang dia tangkap yang dia upload kat facebook tu buat aku WAAAA. ha ok. taknak la hyperbola sangat. Tapi yeah. Kalau kau tengok aku tak tau la apa kau rasa, selain daripada gambar myspace mata terbeliak tu aku rasa gambar macam ni much better. eh no offense aku sendiri pun buat macma tu dulu zaman tak berapa nak cerdik. tehee..
Semua ini dari
Facebook ShahGhaz

On street









Studio


Macro



Landscape



Food! (always favorite part)



Banyak lagi photo dia yang best2 aku rasa. Tapi kang reban pulak blog aku. Ah takpe. Kalau korang berkenan nak photoshoot dengan dia, perlukan khidmat dia, boleh runding dengan beliau kat sini

ShahGhaz, harga aku gerenti boleh runding, hasil yang kat atas ni saksi. Apesal aku promot beria eh. Entoh aku rasa macam aku nak share. Tanpa dibayar taw. haha. okay..
Boleh add ShahGhaz kat sini.  Facebook ShahGhaz   Dia friendly baik punya orang..takde sombong2.

No comments: