Thursday, May 26, 2011

Untuk Lesbian/Gay what do you guys call yourself?

Mari kita lebih terbuka. Lately, aku terhidup dalam bersekelilingkan kehidupan orang2 songsang. Makin ramai gay lentik lentok, makin ramai lesbian sorang jerut breast, jalan kengkang rambut pendek nak nampak macam jantan. Yang sorang lagi selalunya bercirikan perempuan biasa bergedik lebih. Aku perhatikan saja. Kadang2 aku pelik jugaklah. Atas sama, bawah sama. Apa yang best sangat? korang tak rasa rugi ke? ye..toonglah jangan bgtau aku "dunia akhir zaman"
aku maklum tu, memang lah dunia makin hari makin tua, kau pon makin hari makin tua. ala.

Kalau nak cerita pasal nafsu terhadap kaum sejenis tu hmmm.. kajian menunjukkan, perempuan adalah normal jika berfantasi dengan perempuan jugak. FANTASI ok? bukan betul2. Get me? Aku sendiri pun suka je berfantasi dengan prempuan sebab tu aku suka tengok perempuan cantik,
kalau perempuan cantik add aku kat facebook pun tak sampai hati aku nak reject. TAHU?. Tapi tidaklah aku tak normal. aku normal je. Aku tetap dambakan michael owen dengan bruce willis sambil layan lagu2 daripada chris daughtry. ke aku bisex?
taktaktak aku normal.

Jadi aku beranggapan lesbian yang menjadi lesbian dan memegang title itu sekental mungkin, mungkin sebab fantasy dia terhadap perempuan berlebihan sampai nak bawak ke dunia reality, selain daripada pengalam peribadi, konon serik dengan laki lah apa lah.
macam kurang cerdik je alssan. pui.


Korang perasan tak, lesbian dan gay sekitar kita yang memang in love gilagilahabis, diorang memang duduk sekali, tinggal sebumbung, yelah sape nak tanggap depa kan? sebab kita punya undang2 takde membenarkan (dan agama ofcourse) perkahwinan songsang, depa tinggal sekali. Hang jadi husband aku, aku jadi bini hang. dan begitulah sebaliknya. (geli)

Kerana atas dan bawah sama, maka mereka tiada jalan untuk memperoleh anak sendiri. Perasan tak.. pasangan lesbo ada bawak baby ke pegi mana2? Aku jarang perasan, tapi pernah nampak. SELALUNYA ANAK ITU ADALAH ANAK ADOPT. ANAK ANGKAT.

oKAYLAH FINE, korang nak ada anak jugak. ada niat nak menjaga bayi.

persoalan aku.

1. Agak2 anak tu keliru tak sape mak sape ayah?.
mungkin masa kecik tak tahu apa2. tapi bila pegi tadika, masuk sekolah rendah, budak2 macam ni kan telus je hatinya. Macam mana kalau dia tanya "Kenapa ayah kawan saya ada misau mama?"


2.Bila budak tu dah besar?......
Kau rasa apa perasaan anak? dah la anak angkat, mak ayah sama jantina?

3.Masa depan
ni aku paling takut, macam mana kaaan..anak ni dah terbiasa dengan situasi macam ni (yalah "mak bapak" songsang) tiba2 satu masa dia rasa perkara ni perkara biasa,. and dia pun ada perasaan yang sama pada kaum sejenis.

apa yang aku takutkan adalah.. akan jadilah pembiakan yang semakin membiak biak pasangan sejenis pada 10 tahun akan datang. Aku risau weh. dan kitaran yang sama mungkin berlaku dan keep berlaku selagi diorang adopt anak yang tak berdosa pada mulanya.

aku rasa... kasihan.



dan pasangan2 sejenis, korang tak rasa ke nak anak daripada benih sendiri? tak teringin ke tengok macam mana rupa anak daripada darah daging kau? rasa penat melahirkan macam mak kau dulu?


p/s: sorry takde gambar, aku serba salah nak google.

3 comments:

Magrib said...

betui jugak apa ang kata tuh... dunia dunia.. Suka baca entry anda.. nice dan menarik.. minat dan follow blog anda ye..

ini entry terbaru saya.
Laki aku suka yang berbulu
Seorang Brader kuat melancap BERANG DENGAN GUA pasal isu melancap
Alat kelamin wanita pon boleh kentut. (Kentut Vagina)
Kenapa Burger yang anda beli tak sama macam dalam tv
Kehidupan seorang PLAYBOY.. (GAMBAR 18SX)
Onani (melancap) - Adakah normal?

ღ p!nk veLvet ღ said...

tringat video yg miss malaysia pahang tuh ... in tis case bapuk lah ... mcm tak caye, siap bole ckp da ade hubby, huh!

sarahunny said...

@magrib: tapi saya dah buang kotak follower. are u really following? or just 5cents sweet words?

@pink velvet: ha kan. husbnd. hehehe. kelaka pon ada. geli pon ada. tapi bg mereka so sweet