Wednesday, June 15, 2011

Ini menimbulkan dilemma

coughcoughcough

=.=  aku rasa aku memang dilahirkan dilemma. Aku selalu takut tersalah buat keputusan. Aku takut tak boleh berpatah balik. bukan dilemma jodoh. eh daripada dulu pun dilemma nak baju A ke baju B. Nak baju warna biru plain ke, nak baju biru plain jugak. memang macam tu pon aku. Kalau shopping dengan aku kau akan berasa bosan. Aku boleh lalu tempat tu berkali2, sebab aku takut termenyesal beli, tapi termenyesal tak memiliki. ha.

macam sekarang aku dilemma. Semalam result muet diumumkan oleh emak. jengjeng. Tiadalah memuaskan hati sangat bagi aku, tapi boleh lah nak sambung degree. Kalau ikutkan aku rasa macam jahil pulak jawab muet. =.=
Bermulalah episode dilemma aku, mak aku dah dok tanya2, lagilah dilemma. pesen aku kalau dilemma aku tak buat dua2. macam nak pilih baju, A ke B. pastu timbang taram.. aku tak beli apa2. aku Pegi mekdi beli sundae. puas hati. Confirmed.

Tappi dalam menentukan masa hadapan ini tiadalah aku kena tak buat dua2, even ada jugak rasa nak buat macam tu. Aku tak tahu yang mana terbaik. Pengajian Jarak Jauh(PJJ) yang aku boleh buat sambilan, atau berhenti keje dan belajar full time.

Banyak benda kena fikir, kos belajar. kalau aku buat full time habislah.. kena pakai duit mak aku lagi, malu wei.. duit simpanan aku yang suka shopping ni berapa lah sangat tinggal. hahahaha. padan muka aku. Kalau nak buat pjj, aku fikir kemampuan otak aku, aku rasa macam mampu cuma makan bertahun lama. Bilanya aku nak kawen? haih haruslah fikir kawen walau aku takde calon lagi, tapi taknak lah kawen umur tua. Kesian laki aku. eh apa aku cakap ni. Ha itulah dilemma aku sekarang. sandwich tuna ke, sardin?. tua2 tak sedap jangan beli.




4 comments:

Anonymous said...

all d best in making the right choice:)

cik zira said...

tu la sara, klu pikir psl jodoh calon x de pun susa...

izwan7 said...

sara sara,

buat istikharah la.. the best for u.. =)
btw aku suke tgk link blog aku masih ade kt header ko.. walaupun aku update blog 3bulan sekali tp masih tersergam indah kt situ.. huhu.. thx

sarahunny said...

@anonymous: thank you anonymous baik :)

@cik zira: hehe tulah kan. kalau adu kat mak ni dah kena penyepak ni, gatai katanya. haha

@izwan: hehe... thank you wan. :) ahaha kau memang aku rasa setahun adalah 5 kali kot kau update. :(( *sigh* aku masih menaruh harapan sbb tu aku letak tgi2 kemain. haha