Thursday, July 28, 2011

Not nice pictures

Semalam hujan lebat, selain daripada masalah tak boleh bernafas sebab mukus yang tersekat2 kat rongga liang pernafasan aku, tapi aku berdoa janganlah hujan lebat sangat, aku risau kan banjir, kalau banjir nanti sampah yang jiran2 aku buang tu boleh terapung dan kotor2, ulat2 boleh masuk bilik aku. damn punya jiran. Maafkan imaginasi aku memang selalu kona lebih sikit.

oh seseorang pernah menasihati aku untuk berfikiran positif sarah lebih2 lagi terhadap jiran



gambar aku captured pagi tadi. now macam mana kau nak aku berfikiran positif??

oh. mungkin sebab rumah mereka takde tongsampah, mungkin sebab ada orang dalam rumah tu lumpuh tapi tangan dia boleh gerak sampai tingkap je so dia campak? mungkin sebab diorang nak membuat pembiakan ulat2, nyamuk, cicak, lipas, nanti boleh buat berniaga secara tak langsung sheildtox, fumakila whatsoeva akan laku dan mendapat permintaan tinggi di pasaran secara tak langsung lagi sekali menjana ekonomi negara dan rosmah boleh beli rantai pulak kali ni? atau nak binatang2 tu membiak boleh buat bisnes hisap darah penyakit dari badan manusia?

well jiran, korang memang tak rasa pape sebab rumah korang kat atas sana nuh ha. kalau banjir pon aku kena dulu, kalau semut, binatang pelik wujud, aku kena dulu, please.. sila ada manner. Setiap kali aku dengar bunyi lemparan dari atas sampai bawah ni berkarat je hati aku. Aku nak pegi ketuk pintu kat atas pun aku tak pasti pintu mana ssatu entah ke semua ke. 


WELL JIRAN, saya sayang awak semua. sayang nak mampus..cukuplah dengan lullaby tiap2 malam yang aku tak faham pekejadah korang call somebodysomebody tu.

lagipun aku syukur jugak, 2 hari je lagi aku nak habiskan kat sini.
saya sayang jiran saya



2 comments:

Hanis said...

what do u mean by 'dua hari je lagi kat sini'?

yg suka stalk kau,
hanis. ^^

sarahunny said...

ahhaa.. aku sayang kau hanis.